19 Haziran 2009 Cuma

CEP


Son okuduğum kitap , evden henüz çıkıp insanlarla yüzleşebilme gücüm olmadığında babam dan rica edip, kütüphaneden aldırttığım bir kitap. Çabuk okunabilir ve okumak için fazlaca bir konsatrasyonun gerekmediği yazarlar olarak aklıma Grange ve Stephen King gelmişti. Babam kütüphaneden aradığında saydığı tüm Grange romanlarını okuduğum için Stephen king romanı al dedim.
S. King in son romanı Cep, günün birinde Cep telefonlarından yayınlanan "delirtici" bir frekansın tüm ülkeyi nasıl alt üst ettiğini anlatıyor. Günlük yaşamın vazgeçilmezi olan cep telefonları hayatımızı kolaylaştıran bir araç mı, yoksa kıyametin habercisi mi sorusunun yanıt bulduğu romanda cep telefonu kullanmayı reddedenlerin bir bakıma ödüllendirildiğini anlıyorsunuz hayat tarafından.
Açıkçası kitaba nasıl başladım nasıl bitti anlamadım sürükleyici bir roman. Tatil için aldığım kitap ise "olasılıksız" ne zamandır herkesin elinde görüp merak ettiğim bir kitaptı. Tatil maceraları ve "olasılıksız" hakkındaki fikirlerimi yaklaşık 10 gün sonra yazmayı planlıyorum.
Çabuk unutan bir insan olarak artık okuduğum kitap, gezdiğim yer, yaşanan günlük olayları burada "biriktirmeyi" planlıyorm.
Bu sözü de kendime bilmem kaçıncı kez veriyorum ama artık gerçekten de fazla zamana sahibim. Belki de aksatmamayı becerebilirim.

Hiç yorum yok: