29 Haziran 2009 Pazartesi

GERÇEKTEN "MAGIC" LIFE

Bu tatile çıkmadan önce kafamda yığınla tereddüt vardı. Nerden çıkmıştı ki şimdi bu durup dururken. Hele hele şu içinde bulunduğum haleti ruhiye göz önünde bulundurulursa nereye gidersem gideyim "iyileşemeyecektim". Yanılmışım. Bu tatil bana çok iyi geldi.

Magic life'ın Kemer'deki tesisi öyle devasa boyutlarda bir yer değil. Küçük ama mekan işlevsel kullanıldığından bir çok hizmeti ve doğal güzelliği bir arada sunabiliyor. İsteyene hamak keyfi, isteyene çimlerde ağaç gölgesi, isteyene kumlarda haşlanma-iskelede püfürdenme ya da havuzbaşında gevreme imkanı veriyor.Bir kere kapıdan girer girmez personelin güleryüzü sayesinde kendinizi özel hissetmeye başlıyorsunuz.

Elimizden bavulları alıp, buz gibi portakal sularımızı tutuşturduklarında yüzüme kocaman bir tebessüm konmuştu bile. Yanlız burada ingilizce ya da almanca konuşmanız şart zira meramınızı anlatacağınız çevredeki hemen tüm "entertaiment& activities" sorumluları yabancı menşeili insanlar.

Herşey dahil konseptinde kafada soru işareti yaratan olay "ya şimdi 7-8 gün sıkılır insan aynı tesiste" sayıklamalarıdır. Fakat M.L. Kemer' de sörf-yelken-dans-dağ bisikleti-step-tai chi-okçuluk-tenis gibi spor imkanları gayet işlevsel. Hakkında hiç bir şey bilmediğiniz bir dal hakkında işin uzmanından ders alarak fikir-pratik sahibi olabiliyorsunuz.

Ben tenis- sörf kurslarını denedim. Sörfte başarısız ilan ettim kendimi fakat tenise Gölcük'te de devam etmek istiyorum. Evin çevresinde bir dolu tenis kort var ve ben bu tatilde aldığım dersten önce tenise çok da sıcak bakmıyordum. Özellikle stres atmak için süper bir yol sinir olduğun bir olay- ya da kişiyi düşünerek vurmak topa çok keyifli geldi:) Tenis ve sörfün haricinde bir de havuzda tüplü deneme dalışı yaptık. Bu da keyifliydi ama tüplü dalışa bayıldığımı söyleyemem. Nefes alamayacak olma korkusu + kulağımdaki problem yüzünden bu fotoğrafla tüplü dalış kariyerime başladığım yerde veda ediyorum.

En güzel tarafı ise illa ki de katılın bu etkinliklere diyerekten kolunuza yapışan animatörlerden ziyade işini profesyonelce yapmaya çalışan ciddi insanlarla muhatap olmanız.

Yemek konusu bir başka tereddüt kaynağıdır bu tarz yerlerde ama bu tesiste bunu da çözmüşler. 8 günde 4 kilo aldım dersem bir anlam ifade eder herhalde.
Şimdi tartıya korkmadan çıkabilmem için kendime 10 gün müsade ediyorum.
Kıssadan hisse, tatil yapmayı düşünüyor ama bu sırada çocuk ağlamaları, animatör taşkınlıkları, asiti kaçmış bira-kolalara maruz kalmak istemiyor, ben yüzeyim, odam mis-pak olsun, lezzetli yemekler yiyeyim, sıkılırsam sporumu yapayım, e akşamları da sihirbazlar olsun, dans gösterileri olsun bi de karaoke fırsatım olursa tadından yenmez derseniz buyrunuz M.Life Kemer'e...

Hiç yorum yok: