19 Haziran 2009 Cuma

BU KEDER BİTMEZ AMA...

Nerden başlasam, nasıl anlatsam bu hikayeyi... çabucak geçen zaman mı beni yoran, büyük kaybım mı; bu kadar içindeyken insan hala kederin ayırt edemiyor acının kaynağını.
Oysa ne emekler, ne umutlar ne büyük bir mutlulukla beklemiştik onları.
2009 uğurlu geldi dedik. Benim atamam oldu, yeni bir eve taşındık, en önemlisi canımız ikizlerimiz dünyaya gelecekti.
Terslikler bırakmadı peşimizi şimdi ben anlatmak bile istemiyorum aslında. Bu derin keder biliyorum son nefese kadar bırakmayacak peşimizi.
yaşamaya devam ediyoruz. bense yazmaya.
güzel günler
yakın mıdır?
Nedense aşağıdaki şarkıyı dinlerken bu olay hakkında yazabiliyorum ancak; ve bir önceki şiir de anlatıyor her şeyi. Kelimeler yetmiyor anlatmaya, anlatmaya çalıştıkça sıradanlaşıyor sanki yaşananlar; işte bu yüzden ben hala konuşamıyorum bu konu hakkında...

http://www.dailymotion.com/video/x61ogg_mercan-dede-ceza-800_music

Hiç yorum yok: