17 Temmuz 2009 Cuma

EVDE SİNEMA KEYFİ

Yaz aylarında sinemalarda gösterime çok fazla film girmez . Zaten güneşin yüzünü gösterdiği sevimli günlerde de insanlar sinema salonlarına tıkılıp kalmayı pek istemezler. En azından benim için sinema daha çok kış aylarının etkinliğidir. Hal böyle olunca yazın daha çok gösterime girip bir şekilde kaçırılmış filmler gündeme gelir.

Bir yaz günü evde otururken Sex and the city (movie) ye rastlayıp izlemem de movie max sayesinde oldu. 148 dk. süren film, benim gibi evde film izleme özürlü bir insan için uzun süre sayılır. Ben de aslında elimde olmadan filmi 2'ye bölüp izlemiş oldum. İlk rastladığımda Carrie düğünde terkedilip çiçeğini Mr. Big'in kafasında parçalıyordu. Bu bölümden sonuna kadar keyifle izledikten 2 gün sonra da filmin başından Mr. Big'in kafasında çiçek parçalanana kadar izledim; böylelikle hikayenin tümünü görmüş oldum:))


Filmde, Carrie’nin (Parker) Mr. Big’le (Noth) evlilik hazırlıkları ekseninde dört kadının hayatla, erkeklerle, aşkla ve en önemlisi evlilik fikriyle bütünlenen serüvenleri anlatılıyor.

Genel olarak çok eğlenceli olan bu romantik-komedide Carrie'nin iptal olan düğününden sonra, 4 kadının çıktığı "balayı"ndaki "tatil"anlayışı hele hele şu yaz günlerinde bana hiç gerçekçi gelmedi söylemiş olayım. Gittikleri muhtelemen tropikal bir yerdeki süper lüx otelde uzaktan görünen deniz sahneleri beni hiç tatmin etmedi yapımcılara duyurulur:))

En çok tuttuğum sahneler ise, Carrie'nin o muhteşem gelinliği ile göründüğü sahnelerdi. Düğün organizatörü adam Carrie'yi limuzine bindirirken, "kremalı bir pastayı anahtar deliğinden içeri itmeye çalışır gibi hissediyorum" da en tuttuğum replik oldu.

Arkadaşlıklarının en imrendiğim yanı birbirlerinin eksiklerini tamamlayan, kırmadan incitmeden ifade edebilen, her durumda birbirlerine vakit ayırabilen tipler olmaları. Oysa gerçek hayatta çalışma hayatına atılıp aile kuran bizler artık eskisi kadar vakit ayıramıyoruz sanırım "eski" arkadaşlıklara.

Fergie'nin Labels or Love şarkısı ise filme hareket katan favori müziğim oldu ve tabii ki hemen limewire'dan yardım istenip indirildi, bir güzel dinlendi!

Aranızda bu filmi hala izlememiş olanlar varsa ve romantik komediden hoşlanıyorsanız digitürküm de var diyorsanız buradan diğer gösterim günlerine ulaşabilirsiniz. Dvd sini kiralamak da bir alternatif olabilir. İyi seyirler...


1 yorum:

ese1 dedi ki...

izlemediklerimi izleyim bakalım tavsiyeler için saol.....