24 Temmuz 2009 Cuma

GECEYARISI BARBUNYASI

Bugün Alper nöbetçi olduğu için dışarıda halletmem gereken işler için kendimi evden 11.00 de attım. Hesapta kuaföre gidip dip boya yaptırmak oradan telekom ve kütüphaneye uğramak vardı. Fakat evdeki hesap çarşıya tam anlamıyla uymadı.

Kuaför koltuğuna 11.45 civarı oturan ben 17.20'de kalkabildim. Bayıldım-çatladım-patladım afakanlar bastı. Sonuç: saçlarım şu an iki renk. Yani ben bile inanamadım yaptırdığım şeye ama bu konularda artık daha az takıntılıyım. İnsan hayatta ne kadar darbe alırsa o kadar umursamaz mı oluyor ne? Şimdi meraklananlar için bir fotomu ekliyorum ama daha sonra kaldırabilirim de o yüzden bazı şanslılar görebilecek yalnızca.

Şimdi başlık ne alaka diye düşünenler olabilir. Saat 18.00 gibi eve gelip balkonları yıkayıp, nevresimleri değiştirip, çamaşır makinesini çalıştıran ben, gece 00.30 da bir de üzerine barbunya pilaki pişirdim. Nefis oldu. Tüm bu çabamın sebebi yarın sabah 09.00 da yüzmeye gidecek olmamdır. Öğlen yemeğine eve gelecek kocama yemek hazırladım akşamdan.

Yapmayı bilmeyenler vardır , 1 kilo barbunyayı önce üzerine çıkacak kadar suda kaynatın. Bir yandan düdüklünün altını yakıp 1 çay bardağı sıvıyağda 1 soğan, 1 havuç, 2 domates rendesi, 3-4 biberi kavurun azıcık. Sonra haşlanan barbunyaları yıkayıp düdüklüye ekleyin, 1 adet kesmeşeker ve tuzunu koyun. Azıcık da sıcak suyunu ekleyip 15 dk. ya ayarlı düdüklüde pişmeye bırakın.

Şimdi burada en büyük marifet Clipso tenceremde itiraf etmeliyim. Alet işler el övünür misali... Bende gece 01.00 de elimde fotoğraf makinesi pek beğendiğim barbunyamın fotoğrafını çekerken kendimi bi tuhaf hissettim bu arada paylaşayım dedim.

6 yorum:

moonliiin dedi ki...

merhaba, bence o kadar çok sıkılmanıza değimiş, saçlar harika görünüyor, son derece doğal...güle güle kullanın:)

Zeynep Aşkın dedi ki...

Teşekkür ederim moonliiin daha gözüm alışamadı ama bakalım...

oceanandpalmtree dedi ki...

Bende barbunya yaptım halen yarısı dolapta duruyor. Ben sadece Serdar o çeşit otları sevmediğinden üzerini süsleyemiyorum. Yanına meşhur mısırlı pilavım ve patates kızartması. Saçlarını göremedim:( ama zaten artık kendini görmem lazım....

Zeynep Aşkın dedi ki...

zeynoş saçlarım o kadar sarı olmuştu ki geçen hafta gidip tekrar boyattım bile...Eski hallerine yakınlar şu anda.

Adsız dedi ki...

Link exchange is nothing else however it is just placing the other person's web site link on your page at suitable place and other person will also do similar for you.
Here is my weblog ... christmas labels

Adsız dedi ki...

These promotional material Labels identify make, because next to the taste of
their Wine-coloured, the display is only as important.

As well as give you part of judgment and your employees some
accountability.

My weblog wine labels
my web site: pixocool.com