19 Temmuz 2009 Pazar

SARSINTILI HAFTASONU

Son bir aydır ilk kez bu haftasonu evde oturmaya karar verince Alper kardeşi ve eşi Gökçe' yi bize davet etti. Onlar da severek kabul ettiler bu daveti.


Onları İzmit tren garından alıp neşeyle eve geldik. Ben hemen acıkmış karınlarını doyurmak için mutfağa koşup kafamı buzdolabının içine sokup bir yandan da içerdekilere laf yetiştirmeye çalışıyordum ki, acaip bir sarsıntıyla - Alpeeeer!!! diye çığlık çığlığa olduğum yere mıhlanıp kalmam bir oldu. Aman Allahım ne biçim bir sarsıntıydı o öyle... Hem de yıllardır en büyük fobisi deprem olan ben, böyle bir sarsıntı yaşamamıştım. Kendini unutturan sevimsiz deprem o korkunç, soğuk yüzünü bir kere daha göstermişti. Eve gireli daha 10 dk. olmamıştı ki apar topar kendimizi yine dışarı attık.

Zavallı Akın ve Gökçe Allah bilir "nerden geldik buraya şimdi" türünden birşeyler düşünmüş olabilirler. Gerçi aralarında etrafı en çok velveleye veren kişi ben oldum.

Değirmendere sahilinde birşeyler atıştırıp vakit geçirmek için bir çay bahçesine oturduk. Zaten çoğu insan da evlerinden çıkıp bu parklara akın etmişti.

10 yıl önce bir depremde çok büyük acılar yaşayan bir kentte sarsıntı küçük de olsa etkisi büyük oluyor. Daha sonradan öğrendiğimize göre 3,6 şiddetindeki sarsıntının bu denli büyük hissedilmesinin nedeni kırığın yeryüzüne çok yakın mesafede gerçekleşmesiymiş.

Sakinleşince eve dönüp akşam gideceğimiz yemek için hazırlandık. Keyifli geçen yemek ve sonrasında dinlenen canlı müzik bizi kendimize getirdiyse de her kıpırtıda uyanan ben, koca geceyi tavşan uykusunda geçirdim.

Pazar günü ise nefis karışık tostlarımızı yiyip balkon keyfi yaptık. Sonrasında onları yeniden trene bırakmadan önce Gökçe'yle ben biraz alışverişe takıldık ne de olsa alt-üst olan moralimin yerine gelmesi gerekiyordu:)


Şimdi gelelim alış-veriş duyurularına;


Penti markası Nil Karaibrahimgil'li reklamlarıyla ilgimi çekmiş olsa da herhangi bir mağazalarına girip gezmişliğim yoktu. Ama şimdi sıkı durun, bikini almak isteyenler Penti'ye koşsun. Sadece 10-20 tl. ye işinizi görecek mayo-mayokini-bikini bulabilirsiniz. Beklentinizi fazla yüksek tutmayın zira fazla çeşit yok ama varolanlar giyilebilecek nitelikte.


Şahsen ben bir tane edindim. Penti'de aynı zamanda desen desen ince ve soket çoraplar, gecelik ve pijama takımları ve zevkli iç giyimde bulabilirsiniz.


Assortie'de de hediyelik olsun, takıp takıştırmalık olsun bir çok ürün indirime girmiş durumda. Örneğin 3.90 'a parmak arası terlik, 10 tl. ye kadar kolye

-küpe-şapka, 20-30 tl. arasında da hoş çantalar bulabilirsiniz. Mallar bitmeden koşun bakalım!


Pazar günü mübarek gecelerden Miraç Kandili' idi. Gece yatmadan önce duamı edip bir daha depremle korkutmaması için Allah' a yalvardım.


Depremsiz günler dileğiyle bu haftasonunun kötü yanlarını bir daha hatırlamamak üzere beynimin karanlık odalarından birine hapsediyorum ve yazımı burada bitiriyorum.

Hiç yorum yok: