20 Ağustos 2009 Perşembe

ARTIK ÖDÜLLÜ BİR BLOGUM VAR!!!

Hediyelere bayılırım:))

Hele hele kendi yaratımınız olan bir olaydan kaynaklanıyorsa tadından yenmez!

Sevgili ZUZU tarafından "yaratıcı blogger" ödülüne layık görülmüşüm.


ZUZU ile tanışmamız ben yine google-görsellerde birşeyler ararken gerçekleşti. Çizimlerini çok beğenip blogumda yayınlamak için izin istediğim günden beri birbirimizi takip eder olmuştuk.


Blogumun yaratılma amacı, yaşadıklarımı kayıt altında tutarak unutmamı engellemekken, bu amaç kendini aşarak yeni insanlarla fikir alışverişi yapıp, birşeyler öğrenmek frekansına kayınca daha da bağlayıcı oldu.


Ben de bundan sonra bu ödüle layık olmak için elimden geleni yapacağım:P

Ödüle sahip olmanın kuralları efendim:


1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 Yaratıcı blogeri ödüllendirin
5- 7 Bloğun linklerini yayınlayın
6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın

Şimdi ödülün gereği olarak kendi ödüllerimi açıklıyorum:




Off ne zor işmiş ya bu kadar linki arka arkaya vermek...


Şimdi de kendimle ilgili 7 ilginç şey yazmalıyım...


İlginç olmasa da 7 şey olsa? Hmmm, evet başlıyoruz:


1-İçimdeki yemek yapma aşkına ben bile bazen şaşırıyorum, sonra yalnız açken bu aşkın geldiğine şahit olup bencil miyim acaba diye hayıflanıyorum:))

2-Yaşadığım ve benim için o an önemli bir şey varsa asla unutamıyorum. O an da üzerimde hangi kıyafet vardıya kadar hatırlıyorum...

3-En nefret ettiğim ses sivrisinek vızıltısı,

4-Ağlayan bir insan görünce dayanamam anında ben de başlarım.

5- Zaman zaman hastanelerde gönüllü çalışmacı olmayı düşünürüm. İnsanlara yardım edesim var sürekli.

6-Öğretmen olduğuma da memnunum gençlerle vakit geçirmek herzaman hoşuma gider.

7-Araba kullanmaktan nefret eden bir ben miyim diye düşünürüm bazen...


İşte bu kadaaar!!


Daha nice ödüllere inşallah, siz yollayın, ben severim hediyeleri:))

6 yorum:

zuzu* dedi ki...

çok güzel yazmışsın canımcım:) demek beni görsellerden buldun:) hoş hiç bir çizimimi kullanmadın ama:(iyi ki görseller de de var miyozu:) gerçekten seninle tanışmak çok hoş oldu... hediyene bu kadar sevinmene bende çok sevindim yok yok kesinlikle bende miyozu ödülleri yapmalıyım:)zuzudan sevgiler...

Zeynep Aşkın dedi ki...

valla ne yalan söyliyim sevindim be zuzu... Çizimlerinden bazıları kayıtlı resimlerimin içinde. uygun bir zamanda kullanmayı düşünüyorum becerikli zuzucuk.

Zeugma dedi ki...

Zeynepcim, beni yaratıcı bulup bu ödülü layık gördüğün için teşekkürlerimi iletiyor, seni sevgiyle öpüyorum.

İlgili kuralları blogumda uygulamaya çalıştım canım;)

Zeynep Aşkın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeynep Aşkın dedi ki...

Zeugma,
blogunda ödülü yayınlama biçimini de çok yaratıcı buldum ;), tekrardan tebrikler!!!

Pelin dedi ki...

Zeynepçiğim,


Ödülün için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda ben de bloğumda yer vereceğim.
Sevgiler