27 Ağustos 2009 Perşembe

CANIM AİLEM

Uzun kış gecelerinin eğlencesi diziler... Geçen kış Aşk-ı Memnu' yu, zaman zaman da Binbir Gece'yi izlemiştim. Ama bir dizi var ki aralarında sonradan keşfettiğim onun yerini hiçbiri tutamaz şimdi.



Canım Ailem yayınlanmaya başladığı günlerde çoğu arkadaşım izliyor, ertesi gün de birbirlerine anlatıyorlardı. Bense başlarda pek itibar etmemiştim. Ama sonradan durum değişti. Şimdi bu dizinin fanatiği oldum.


Bıçkın delikanlı rolünde Ozan Güven , süper dayı Uğur Yücel, kocayanak Mertcan olsun , sonra güzel Seyhan, komik aşık Feride, Meliha rolünde Şebnem Bozoklu olsun, sımsıcak, pek doğallar. Aliço ile Seyhan'ın nikahtan döndüren "ilk görüş aşkı", Meliha ile Samim'in durmadan küllenip tekrar alevlenen kara sevdaları, erkek güzeli-ana kuzusu Kenan ile ısrarcı Feride'nin yılan hikayesi nişanlılıkları bir yanda, küçük yaşta kimsesiz kalan üç çocuğun hayata tutunma çabaları, bir yanda geçim derdiyle yoğrulan gündelik koşturmacalar... Kış gecelerinde bir elimde kumanda bir elimde kahve, içimi ısıtıyor doğrusu bu mahalle!


Aynı tadı daha önce Süper Baba, sonra da TRT'de yayınlanan Şaşıfelek Çıkmazı'nda bulmuştum. Mahalle hayatının içindeki hayatlar yorucu iş saatlerinden sonra insanın düşünce düğmelerini kısmasını sağlıyor.


Yaz döneminde atv'de bu dizinin tekrar bölümleri yayınlanıyor, kaçırdığım bölümleri şimdi izliyorum. Bir yandan da yeni bölümleri merakla bekliyorum.


Benden tavsiye, bu kış siz de takılın bu diziye!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ikinci baharıda unutmamak lazım...

Zeynep Aşkın dedi ki...

Evet o da vardı doğru nurgül yeşilçay'ın parladığı dizi, ozan güven de vardı..Şener Şen ve Türkan şoray başrollerde.

anıl dedi ki...

gerçi tarzı farklıda olsa bir istanbul masalıda güzel bir diziydi;ilginçtir bu üç dizininde (canım ailem ikinci bahar bir ist. masalı)ortak oyuncusu ozan güven;var bir keramet bu çocukta :)

Zeynep Aşkın dedi ki...

Anıl dikkatin için tebrik ediyorum.
Evet İstanbul masalı da harikaydı. Esma vardı orada da ben de izlemişim hepsini:)

Pelin dedi ki...

Zeynepciğim ben de fanatiğiyim bu dizinin. Başlasa da izlesek.
Bu arada yorumunu okuyunca çok güldüm. Hiç farketmemiştim doğrusu ben bunu. Alper'in tadına bakıp beğenmediğini düşünmüştüm:))
Sevgiler

Zeynep Aşkın dedi ki...

Alper Amerika'dan dönüşte gemide yapılan tek tatlı cheesecake olduğundan bıkmış-nefret etmiş. Şimdi cheesecake deyince kaçıyor.
Ama ben özellikle de sen yapmışsan, nefis olacağını tahmin etmiştim; mideye indirdim:)

oceanandpalmtree dedi ki...

Merhaba Zeynepcim,
Ben birde Melekler Korusun'u dene derim o biraz da anneler ve kızlarına dokunuyor. Ben çok severek izliyorum...

Zeynep Aşkın dedi ki...

Evet onu annem izliyor Zeynoş..Hatta o geceler annem iptal, biz gittiysek bile oturup izliyor:))