20 Ağustos 2009 Perşembe

KRİZDEN SONRA...

Google görsellerde dolaşırken bu logolara rastlayınca dayanamadım paylaşmak istedim. Logolar bu siteden...





Bu logoyu görünce koca koca plazaların önünde takım elbiselerle seyyar pilav-nohut arabalarının önünde öğle yemeğini yiyen insanlar gözümün önüne geldi. Krizin patlak verdiği ilk aylarda ana haber bültenlerinde bu tür görüntüler vardı.



Bu logoyu abim görürse bozulabilir, kendisi koyu bir Beşiktaş taraftarıdır. Ben de öyle olmakla beraber o kadar alıngan sayılmam; bütün kupaları biz almışız başka ne isterim ki:))






Sadece krizden sonra değil elbet, kapalı alanlarda sigara yasağından sonrasına da uygun olmuş bu logo. Tiryakiler kan ağlıyor, kahvehane ve cafe sahipleri ayaklanmış durumdalar.


Şahsen sigara kullanmadığım için dumansız hava sahasını desteklemekle beraber sonrasında gelecek olan yasaklardan korkmuyor değilim.


Son olarak daha fazla logo için google-görsellerden kriz sonrası şirket logoları yazıp arama yapabilirsiniz. Buradakiler en beğendiklerimdi.
E biraz da gülelim canım!!

3 yorum:

zuzu* dedi ki...

sayfamda ödülünüz sizi bekliyor... zuzudan sevgiler:)

Zeynep Aşkın dedi ki...

hemen bakıyorum merak ettim zuzuş nedir o??

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.