23 Eylül 2009 Çarşamba

BİLGİSAYARLARIN YANINA KAKTÜS


Zamanının çoğunu ofiste ya da evde, bir şekilde bilgisayar başında geçirenlerden misiniz?

Öyleyse size faydalı bir bilgi, şimdi hemen en yakın çiçekçiye koşup minik bir kaktüs satın alıyorsunuz, bilgisayarınızın tüm zararlı elektriğini/radyasyonunu emme görevini üstleniyor, sizi kötü ışınlardan kurtarıyor.

Yurtdışında birçok ofiste kaktüs-bilgisayar ikilisini birbirinden ayrı görmek mümkün değilmiş.

Bunu öğrenince ben de attım kendimi Koçtaş'a bir değil iki kaktüs alıp ektim hemen.
Son bir ipucu: Kaktüslerin daha çabuk büyüyüp serpilmeleri için küçük saksıda durmaları gerekirmiş, bunu birazcık geç öğrenmiş oldum:(
Umarım benim kaktüslerim de gepgeniş saksılarında rahattırlar...
İyi bilgisayarlamalar!

12 yorum:

cAt dedi ki...

böyle bir şey hakkında hiç bi rfikrim yoktu paylaşımın için teşekkürler.

Asortik Krep dedi ki...

Teknik açıdan daha kanıtlanmadı ama bence de faydası olabilir :)
Birde kaktüsler eğer seramik saksıda olacaksa mutlaka saksının en altına taş veya cam gibi bir şeyler koymanız gerekli ki suyu süzsün.
Kışın 3 ay boyunca sulamazsanız da kaktüsleriniz çiçek açabilir.
Kaktüs görünce kendimi tutamıyorum da :)

Zeynep Aşkın dedi ki...

cAT, rica ederim...

Asortik Krep,
Saksının en altına derken toprağın en altına mı yoksa çiçeklerin dibine mi koymam lazım anlayamadım.

Yeliz KUDAL dedi ki...

Merhaba Hocam,

Paylaştığınız bilgi için teşekkürler, en kısa zamanda bir kaktüs alıp odama koyacağım:)

Zeynep Aşkın dedi ki...

Yeliiiiz! Neler yapıyorsun? Bana en kısa zamanda gelişmelerini bildiren bir mail at bekliyorum!

çınar dedi ki...

evet bunu biliyordum. ama hatırlatma için teşekkürler. ayrıca seninde sitenin şablonu çok güzelllll

çınar dedi ki...

evet bunu biliyordum. ama hatırlatma için teşekkürler. ayrıca seninde sitenin şablonu çok güzelllll

Zeynep Aşkın dedi ki...

Çınar,
Site şablonu konusunda çok kafa yemişliğim vardır bunu bulana kadar.Artık bir müddet daha götürür beni:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de alayım bari, radyasyon tamam peki ofis stresi için öneri var mı?:)

Zeugma dedi ki...

Bunu biliyordum ama halen gidip almadım..
Sevgili Zeynep bu yazı bir vesile oldu.Ayrıca ek bilgiler öğrendim..

Yıllardır PC önünde ne kadar zarar varsa sünger gibi çektim, ama fayda faydadır bundan sonrası için.
Teşekkürler canım..

Zeynep Aşkın dedi ki...

Sevgili Bellek Kutusu, ofis stresi için ortamı acilen terketmeni önerebilirim:))

Sevgili Zeugma, görüntü açısından da hoş oluyor..Tavsiye ederim.

Imge dedi ki...

Evet, ya bunu biliyordum ve hemen bilgisayarımın yanına kaktüsler koymuştum. Ama bakımı hakkında hiçbir fikrim olmadığı için haftada bir su vererek hepsinin canına okudum! :( Zaten küçük saksılarından çıkarıp büyük saksıya alarak da hata yapmış olduğumu çıkarıyorum yazından. Amsterdam'dan aldıklarım da dahil olmak üzere hepsi mefta oldu. Şimdi yenilerini almam gerek. Yarın Beşiktaş iskelesine bakmayı düşünüyorum bakalım. İlk kez düzenli sulayayım dediğim çiçeğin bu kez de türü yanlış çıktı! :)