14 Eylül 2009 Pazartesi

DAHA DA SAÇIMI BOYATMAM!

Yazın başında can sıkıntısından saç rengimi değiştireyim dedim, büyük hata ettim. Saç rengini açmak için kullanılan maddenin saçımı ıslandığında "karışık bir ip yumağı" haline döndüreceğinden habersizdim.

Bir sürü şampuan-saç bakım maskesi- kremler bana mısın demedi. O saçlar yıkayınca tepemde düğümleniyor, açmak için uğraşırken kolum yoruluyor.


Saçlarım bana küstü, banyo da kabusum haline geldi.
Nerede benim o ipek gibi yumuşacık, halat gibi sağlam saçlarım???

Artık saçlarıma çok iyi davranıyorum, kıymetini yeni anladım zira.


İnternetten baya bir araştırdım saç dökülmesine karşı etkili bu şampuanı buldum. Bakalım kullandıktan sonra işe yararsa söylerim. Bu arada sizin de kullanıp memnun olduğunuz şampuanlar varsa paylaşabilirsiniz.


Ama bir daha saç rengi açtırmak mı? Büyük laflar etmeyi de sevmem lakin; daha da saçımı boyatmam!




5 yorum:

merve dedi ki...

aa boyat boyat. Saçım sarı gözüm mavi, güzelliğim avrupai dersin:))
Yakışır hem sana.

Zeynep Aşkın dedi ki...

O tarif ettiğin sensin merve. Benim saçım kara gözüm mavi, güzelliğim asyavari:)

Tuğba dedi ki...

Bir de bioksin şampuan var marketlerdede satılıyor. Ondan memnunum ben bırakınca dökülme yapıyormuş ama bilmiyorum.Organiciumdan memnun kalırsan haber ver.

cAt dedi ki...

aman aman bir daha saç rengini açma. kendi saç rengim açık kestaneydi gidip siyaha boyattım sıkıldım kendi rengime döneyim dedim açtırdım yandııı :( hala kısacık saçlarımm :(

Zeynep Aşkın dedi ki...

Tuğbacım, bioksin hakkında okuduğum yorumların %50 si olumlu %50 si olumsuz bende kararsız kaldım...

cAT; en güzeli insanın kendi saç rengi, zaten hiçbir boya doğal rengini de veremiyor saça.