3 Ekim 2009 Cumartesi

GRİP-FARANJİT-ÜŞÜTME KOKTEYLİ

En nefret ettiğim hastalık hallerinden birisi; boğazım gıdıklanmaya başlıyor. Yapacak hiçbir şey yok, biliyorum ki ertesi sabah boğazıma koca bir mandalina kaçmış gibi yutkunamayarak uyanacağım. Nitekim oldu. Bademciklerim şişti! Dakka bir gol bir! Sonbaharın ilk günlerinde şifayı kaptım. Nasıl bir halsizlik, nasıl bir boğaz ağrısı, yutkunamamak da en kötüsü.


Ben öyle sakin sakin yatan hastalardan da değilimdir. Yattığım yerden emirler savurur pek bir huysuz olurum. Artık bakana Allah kolaylık versin yani... Alpeeeer ateşim çıktı galiba baksana, ya da Alpeeeerr üstümü ört, ya da Alpeeeer çorbamı getir, ilacımı getir, limon sık, kumandayı ver...vs..

Ama bu sefer kendimi de bırakmamaya çalışıyorum. Malum sorumluluğum var, bir günde 7 saat ders anlatacağım, hem orada bakacak kimsem de yok, e bu haftasonlarını da iple çeker oldum evden uzak kalınca.


İşte bu yüzden nazım bloguma geçer dedim. Oturdum gripten dem vurayım dedim. Umarım bademciklerim şuan ki şişlik durumunda kalır ve daha devasa boyutlara ulaşmadan eski hallerine dönerler.


Bu arada varsa bildiği bir yöntem olanlar, iyileşmek için çabucak herşeyi içer-yutarım bilginize...

7 yorum:

zuzu* dedi ki...

ayy canım benim ya geçmişler olsun:(( en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle:) sevgiler

fatma dedi ki...

merhaba ben fatma tesadüfen gördüm blogunuzu yeni ögretim yılınız hayırlı olsun ben bir ögrenci annesi olarak sizi çok iyi anlıyorum ahmet marankinin sitesinde bogaz için degişik şeyler var isterseniz bakın

Ceylan dedi ki...

Gecmis olsun Zeyno!
Bol C vitamini ve balla karışık zencefil iyi gelebilir...

Zeynep Aşkın dedi ki...

teşekkürler zuzu ve fatma.
Ceylan, zencefil yok evde, dışarı çıkmaya da halim yok balla idare edicem artık. Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

limonu biraz ates uzerinde isitip bal uzerine sik yavasca yut, birkac defa yapinca ise yaradigini goreceksin

gecmis olsun

Zeynep Aşkın dedi ki...

Adsız, hemen denemeye gidiyorum.

Bellek Kutusu dedi ki...

Geçmiş olsun Zeynep, her daim boğazım şiştiği için sana annemin üzerimde uyguladığı yöntemi önereyim: Bol bol Vicks! Berbat kokacaksın ama boğazının şişliğini alacak bir tek o var.