11 Ekim 2009 Pazar

VİAPORT-EDİRNE CİĞERİ


Allahııım! O nasıl bir lezzet öyle, yine istiyorum. Neden iki porsiyon istemedim ki!!!


Tamam tamam baştan alıyorum. Haftasonu direksiyonu Viaport'a doğru kırdık. Alper'in basketbol ayakkabısına, benim de bir sürü şeye ihtiyacım vardı:)) Cuma günü cep telefonuma gelen Adidas, Tommy, Polo ve daha bir çok markada outlet fiyatlarının yanında kasada ekstra %30 indirim mesajı da ilgimi çekmişti.



Viaport'a daha önce İstanbul dönüşü bir çok kez uğramıştık. Lakin İstanbul dönüşlerinde zaten yeterince yorulmuş olduğumuzdan, fazla gezemez, şöyle bir dolanıp çıkardık. Bu sefer öyle olmadı. Havada günlük güneşlik olunca tam bir günü orada geçirdik.



Açıkçası çoğu mağazada zaten sezonda olan ürünler, zaten sezon mağazalarında satışa sunulan fiyatlara sahipler. Gerçekten "outlet" özelliğine sahip olduğunu tespit ettiğim birkaç mağaza var; Mango Outlet ilk sırada yer alıyor ama zaten Mango'nun Kadıköy ve de Optimum'daki outletleri de aynı; yani İstanbul'da ikamet eden birinin taaa buralara gelmesine gerek yok. 2. sırada Kütahya Porselenin fabrika satış mağazası var ki burası tam bir cennet. Daha önce kafama koyduğum şekilde günlük kullanacağım bir tabak takımı aldım. Satış görevlisinin de yardımıyla gözle görülemeyecek çiziklere sahip ve sezonda yüzlerce liraya satılan bir tabak takımı oldukça uygun bir fiyata benim için kutulandı. ( Eve gelince hemen attım makineye, pırıl pırıl ohhh çok güzeller valla!) Ve son avantajlı mağaza tespitim ise Adidas. Bu kanıya varmama sebep Alper'in 85 liraya aldığı muhteşem basketbol ayakkabıları oldu. Birkaç aydır basket ayakkabısı bakan kocam, en beğendiği modeli en uygun fiyata bu mağazada yakaladı!



Maalesef bundan öte indirimli pek de birşey yok.


Amma velakin bundan böyle Viaporta uğrama sebebi yalnız alışveriş olmayacak bizim için. Hayatımda yediğim en lezzetli ciğeri tatmama vesile olan Kırkpınar Edirne Ciğeri lokantası, sana çok teşekkür ederim:))


İnce dilimlenmiş ciğerin kızgın yağda kısa sürede "kavrulması" esasına dayanan "yaprak ciğer" yumuşacık. Edirne'de orjinali varmış ve çok meşhurmuş fakat ben ciğeri çok sevmeme rağmen bu durumdan habersizdim. Dolayısıyla bu lezzet beni afallattı. Artık favorim yaprak ciğerdir.

İlgililere duyurulur:))



6 yorum:

Pelin dedi ki...

Zeynepciğim afiyet olsun. Biz de Viaportu yeni keşfettik.Ben de çok uyguna alışveriş yaptım bir ay önce ve aynı şekilde bu ciğerden yedik. Gerçekten çok güzeldi. Değirmendere'de de yaprak ciğer pişiren bir yer açıldı. Ben henüz denemedim ama yiyenler güzel olduğunu söylediler. Merkezdeki caminin tam karşısında, Tatlıcım Pastanesi'nin yanında.
Sevgiler

Zeynep Aşkın dedi ki...

Pelin, sanırım aynı AVM'lerde dolaşıyoruz sürekli:))
Ciğerin tadı damağımda kalmıştı. Bu habere çok sevindim en yakın ciğer krizinde kullanmak üzere aklıma not ettim. İyi çalışmalar.

hande dedi ki...

canın edirne ciğeri çekti mi o kadar uzağa gitmene gerek yok pelinin de dediği gibi değirmendere deki ciğercide de aynı lezzeti bulacağını düşünüyorum.ciğer sevmeyen ben orda yediğim ciğere bayılıyorum...

Zeynep Aşkın dedi ki...

Bir ciğersever olarak nasıl kaçırmışım değirmenderediki meşhur ciğerciyi anlamadım. En kısa zamanda gidicem!

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Zeynep, yolun düşerse mutlaka ama mutlaka bir kere Edirne'de tava ciğer ye, hem de yanında kızarmış yağa atılan kırmızı biberle, pişman olmayacaksın:)
İmza: Kutu birden gözlerin doldu, 'ev'ini mi özledin yoksa?

Zeynep Aşkın dedi ki...

Bellek kutusu, yolum düşerse değil, bu gidişle sadece tava ciğeri yemek için gideceğim Edirne'ye...