21 Aralık 2009 Pazartesi

THE TWILIGT SAGA: NEW MOON


Twiligt çılgınlığı tüm dünyayı sarmış, kitapları okunuyor, filmleri çekiliyor, ergen kızlarımız Edward'a hayran, vampir çılgınlığı almış başını gidiyor, gitmesine de ben bu kalabalığın çok uzağındaydım nedense...


Öncelikle kitaptan uyarlama filmlerin kitap kadar doyurucu olmayacağı tecrübeyle sabittir. Artı, konu vampirler olunca, korku filmlerinin fragmanlarından bile ürken ben itibar etmemiştim bu filme. Ancak Ertuğrul Özkök'ün "James Dean'den beri beklediğimiz aktör mesih" diye methiyeler düzdüğü Twiligt'ın Edward'ı Robert Pattinson'un oyunculuğunu da merak etmiyor değildim.


Neyse gecikmeli de olsa filmi izlemiş bulunuyorum. Öncelikle sinema salonundaki yaşları 10-18 arası değişen çocuk-ergen grubunu görünce aşağı yukarı nasıl bir filmle karşılaşacağımı tahmin ettim sayılır. Zira ön koltukta oturan çocuk bilmem kaçıncı kez izlediği filmin repliklerini resmen ezberlemişti. İlk yarının yaklaşık 20. dk.larında Alper'in çocuğun üzerine atlamak için hamle ettiği saniyede yan koltuktaki bayan uyardı da gerçek bir kurtadam görmedi çocukcağızlar:))


Film hakkındaki izlenimim %100 olumlu. Ama Edward'ı bu filmde pek göremedim ben?! Belki ilk filmde daha bir ön plandaydı bilmiyorum ama bence benim gibi Twiligt: Newmoon' u devam filmi olarak değil de ilk kez izleyen herkes aynı fikirdedir.


Edward değil ama Jacob fanatiği olarak ayrıldım salondan, yani vampirci değil, kurtadamcıyım ben:))




Hiç yorum yok: