1 Mart 2010 Pazartesi

KUZEYİN OĞLU

Cumartesi günleri Volkan Konak'ın 22.30' da başlayan programından bahsediyorum. Direkt damardan, açın musluklarınızı, kurun sofranızı, arada kalkıp oynayabilirsiniz de yanlış anlamayın!

Serde karadenizlilik yok gerçi ama Volkan Konak nasıl bir gönül adamıysa uçuruyor beni. Allahım hele bir de şarkılarına girmeden önce okuduğu o Nazım Hikmet, Sunay Akın şiirleri yok mu... Şahsen ben 40 dk. falan dayanabildim bu hafta. Duygu komasına girmeden arada zaplamak zorunda kaldım.


Sakın şimdi Limewire' dan indirip dinlemeye kalkmayın aynı etkiyi yaratamaz zira.

Hele bir şarkısı var ki ne ben dinleyebiliyorum ne de dinleyen iflah olabiliyor bir daha. Ben bu adamı canlı izlemek istiyorum ama!!!


3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Sahnede de tvdekinin aynı..

Ceylan dedi ki...

Şu an Showda canlı dinliyoruz Muratla...Neymiş o şarkının adı bakiim? Ayarlayalım bi cmt, gelin gidelim işte?

Zeynep Aşkın dedi ki...

:))