18 Ağustos 2010 Çarşamba

BEBEK ŞEKERİ

Doğumdan sonra "bebek görmeye" geleceklere ikram edilecek şekerler konusu kafamı kurcalayıp duruyordu. Ecnebilerin baby shower'larından ülkemize sıçrayan bu adet, "loğusa şerbeti" ni tahtından etmişe benziyor.


İnternet üzerindeki arama motorlarında bebek şekeri yazdığınızda karşınıza bir çok alternatif çıkıyor. Küçük bebek bibloları, buzdolabı magnetleri, şirin şirin süslenmiş kutucuklar, minik minik biberonlar...


Bu sektörün ağababası Eminönü' ndeki toptancılar. İstanbul'da oturan becerikli anne adayları vakitleri de müsaitse kendilerini Eminönü' ne atıp en beğendikleri süsleri toplayıp şekerlerini de kendileri bağlıyorlar. Ancak bu sıcaklarda Eminönüne gidecek hamilelerin oracıkta doğurma ihtimalini de göz önünde bulundurmalarında fayda var!


O yüzden internet başına oturup hoop siparişimi verdim. 1 gün sonra şeker çubuklarım elimdeydi! Bu sıcakta kargoya verilen şekerlerin haşatı çıkar diye düşündüğümden ben sadece süsleme malzemelerini satın aldım. Şekerlemeleri kendim ekleyeceğim. Şimdi işin zevkli kısmı, arkalarına magnet yapıştırıp şekerleri tüllere bağlamak, sunuma hazır hale getirmek kaldı.

İlgilenenler için ben buradan sipariş verdim ve hizmetten de memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ödemeyi EFT olarak ürününüz elinize ulaştıktan sonra yapıyorsunuz. Daha çok çeşit için buraya da göz atabilirsiniz. Ancak bu sitenin fiyat almak için aradığımda bana her seferinde farklı fiyat söylemeleri birazcık aklımı kurcaladı benden söylemesi.


Bunlar haricinde şekerleri hazır olarak sipariş vermek isteyenlere de bir kolaylık benden işte en cici siteler:

Hadi bakalım dünyanın en zevkli işinine bir göz atın!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

belki çok geç olacak ama tesadüfii olarak araştırma yaparken yeni gördüm....çok gurur duydum,pek sevindim...
SEVGİLERİMLE.....:):)

BONBON BUTIK dedi ki...

adsız çıkmışım bir önceki yorumumda..hande ben :) bonbon butik :)