16 Ağustos 2010 Pazartesi

GÜNEŞ KANYONDA

Cumartesi günü Güneş' imizle randevumuz vardı. Tam tamına 2 kilo 300 gram olmuş kerata; bu arada bana karşı olan davranışlarında da değişiklikler var tabii ki. Artık tekmeler daha sert, belki de hareket alanı daraldığı için daha çok süzülme-gerinme-ve dışarı doğru bastırma şeklinde can yakıcı da olabiliyor. Ama aramızdaki iletişim şu anda bu hareketlerden ibaret olduğu için hiçbir şikayetim yok, yanlış anlaşılmasın lütfen. Tam tersine nerede hareket orada bereket misali o kıpırdadıkça ben de mutlu oluyorum.


Geçen ay İdeshot iletişimden Kanyon'da çift kişilik sinema bileti ve Wagamama'dan hediye çeki kazanmıştım. Haftasonu doktor kontrolümüzden sonra bu vesile ile Kanyon' a yollandık. Aslında yol bizim için ters olmasına rağmen trafik boş olunca Kalamış'tan Levent' e 15 dk. da gittik desem? Yazın İstanbul daha bir gezilesi olmuyor mu sizce de? -Bu yıl ki sıcakları tenzi ediyorum tabii ki...-


Wagamama, Asya mutfağından esinlenmiş bir noodle restoranı zinciri. Türkiye'de sadece Kanyon'da şubesi bulunuyor. Üniversite yıllarında çok gezen kuzen Sibel kışın İstanbul'a gelince beni Gümüşsuyu'ndaki Çin lokantasına akşam yemeğine götürmüştü. Bu ilk ve tek deneyimden sonra başka bir "çubuk" deneyimi yaşamamış olsam da ve hatta çatal da istemiş olsam da çubuklarla beslenmeyi de çözmüş bulunuyorum:)


Wagamama lezzetinin yanında alerjik bünyeler için sunduğu menüleriyle de bir alkışı hak ediyor. Büyük amcamın buğdaydaki glüten maddesine karşı alerjisi olduğu için biliyorum, yemek yemek bir kabusa dönüşüyor onun için. Çünkü etrafımızdaki neredeyse tüm besin maddelerinde glüten bulunuyor. Wagamama da ise alerjik bünyeler için özel menüler mevcut. Glütensiz yemekler ise bunların içinde!



Yemekten sonra bir büyük tur atarak sinemaya gidiyoruz. Havalandırma işini çözmüş olan Cinebonus'ta bile kanter içinde kalan ben arada filmden kopup saatime baksam da, filmdeki aksiyon sahnelerinden ürküp arka arkaya tekmeler savuran yavrucağın hışmına maruz kalsam da filmin sonunu getiriyorum. İnception bir kere daha sonra bir kere daha izlenesi bir film. Yeni zamanların Matrix'i dedim ben ona. Ve kesinlikle devamı gelecektir diye düşünüyorum. Lastik gibi uzatmaya müsait bir konusu var zira.


Bunaltıcı sıcaklar Ağustos sonuna kadar devam edecekmiş. Kanyon' da güzel esiyor, benden söylemesi ;)

2 yorum:

hande dedi ki...

yediğin içtiğin yarasın da güneşimize et olsun... sabırsızlıkla kucağıma alacağım günü bekliyorum hayırlısıyla...

Zeynep Aşkın dedi ki...

ben de ben de:))