26 Ağustos 2010 Perşembe

UYKU TULUMU

Daha önce Prof. Gülbin Gökçay' ın bebek bakımı ile ilgili kapsamlı kitabından söz etmiştim. Okumayanlar buradan zıplayabilirler.



Gereksinim listesinde yer alan örtü ve battaniye başlığının altında, bebekler 1 yaşını doldurana kadar boğulma tehlikesine karşı battaniye türü örtüler kullanılması önerilmiyor. Bunun yerine omuzlardan çıtçıtla bağlanan, belden aşağısı geniş bir etek şeklinde bebeği saran uyku tulumları kullanabilirsiniz denmiş.



Buna istinaden etrafıma bakınmaya başlamıştım. Ve Tchibo' da tam da böyle bir şey bulunca hemen atladım. Annem görünce "çocuk pişer bunun içinde" diye hevesimi kırdıysa da ben kullanışlı olacağını düşünüyorum. Bakalım hangimiz haklı çıkacağız?



Tchibo'nun internet üzerinden satışı da mevcut. Dileyenler tıklayıp göz atabilirler.

2 yorum:

Ceylan dedi ki...

Ben beğendim:) Benim de vardı ama 2-3 yaşımda giyiyordum, annem yatak odasında giydirirdi, zıplayarak babamı öpmek için salona giderdim:)
Sen sen ol giydireceksen babasının yanında giydir, zıplatma çocuğu tavşan gibi:)

Zeynep Aşkın dedi ki...

:))) çok iyiymiş yaaa! Bu bebek için olanı yürümeye başlayınca zıplatırım ben de:)