12 Ekim 2010 Salı

SÜTLÜ-1

Biz kocaman bir aileyiz. Alper, annem-babam, Alper'in annesi babası, abim ve eşi teyzoş Ceylan, Akın ve diğer teyzoş Gökçe, kuzenlerim ve onların çocukları, dayımlar ve amcamlar, komşularımız, ve yakın arkadaşlar kızımın adaşı , Ece, Hande, Zeynep ablaları...



Beni hastanede ve evdeki ilk günlerimde yalnız bırakmayan iyi insanlar.



Ve bir minik melek. Küçük ağızlı, koca yanaklı sakin evlat. Ağlamaz, kızarır, ıkınır. Acıkır ağzını açar, uykusu gelince kollarını sallar, yüzükoyun yatınca huzur dolar. Süt kokar.

Sütlüsüdür annesinin. Öyle sever küçük kızını. O kadar miniktir ki her yeri bazen korkar annesi nasıl büyüyecek diye.



Ama büyür işte tüm insanlar. Ve anne saygı duyar tüm annelere.



Bugün ilk kez oturur bilgisayar başına. Kafada yazılacak tonlarca şey. Karar alır her gün bir yazı için izin verir kendine.

Şimdilik bu kadardır. Sütlüsüne koşar...

6 yorum:

Ceylan dedi ki...

Teyzoşu yer onu yer:)
Maşallah tü tü...

Zeugma dedi ki...

Zeynepciğim, şu an öğrendim :)
Güle güle büyüt minik kızını...

Sağlık ve mutluluk dolu upuzun bir ömür diliyorum ona...

Sevgilerimle...

Zeynep Aşkın dedi ki...

Teşekkürler Zeugma sağlıklı ve mutlu bir ömür ne güzel dilekler.

Ceylan teyzesi gel de ye bakalım minnoşu.

hande teyzesi dedi ki...

iki güzel insandan dünya güzeli bir kız.. bir ömür sağlıklı mutlu olsun inşallah..evinize neşe bolluk bereket getirsin...
sütlüyü bol bol kokla yerime....

Pelin dedi ki...

Zeynepciğim,
Epeydir giremiyordum bloglara. Bugün tekrar denedim ve bu güzel haberle ve dünyalar tatlısı annesinin sütlüsüyle karşılaştım. Mutlulukla okudum yazdıklarını. Birbirinizden hiç ayrılmayacağınız mutluluk ve sağlıkla dolu bir ömür diliyorum tüm ailenize. Çok öpüyorum.
Sevgiler

Zeynep Aşkın dedi ki...

Ah Pelin özledim yazdıklarını. İyi dileklerin için çok teşekkürler. Ailene sevgiler, ama Çin'den daha çok haber bekliyoruz bir çare bul...