11 Kasım 2010 Perşembe

BEBEK MOBİLYASI

Bebek mobilyası almadan önce bebeğinizin hangi odada yatacağına karar vermeniz gerekiyor. Bizim biri büyük biri küçük 2 müsait odamız vardı. Ancak oturduğumuz şehrin dışında yaşayan aile üyelerimiz çok olduğundan büyük misafir odamızı bozmadık, küçük olan Alper'in giyinme ve ütü odamızı Ece için hazırlamaya karar verdik.


Daha önce yaşadığım kayıp dolayısıyla bu hamileliğimde doğumdan önce hazırlık yapmamaya söz vermiştim kendime. Nitekim ilk 7 ay hiç ama hiçbir şey almadım da. 30. haftadan sonra mobilya bakmaya başladık ancak gönlüme göre bir şey bulamayınca , "nasıl olsa doğum için İstanbul'a gideceğiz o zaman bakarım" diye düşündüm.

Ve doğumdan 1 gün önce Modoko'ya gidip Çocuk Kalbi Mobilya'dan siparişimizi verdik. Tabii ki anlattığım kadar kolay olmadı, bu takımı buluncaya kadar göbeğim çatladı. Karnım burnumda mobilyacı dolaşmak komikti. Çünkü insanlar mobilyalarını genelde doğumdan 3 ay kadar önce sipariş veriyorlar. Mobilyaların gelmesi 45 gün, bir 45 gün de kokusunun çıkması için kapı pencere açık duruyor; eder 3 ay.

Ben doğuma 1 gün kala Modoko'da dolaşırken azıcık tuhaf karşılandım. Mobilyacılar kocaman karnıma bakıp gülümsüyorlar, "Doğum yakın herhalde, ne zaman?" cevap insanları ürkütüyor, "Yarın :))"


Velhasılkelam ben Çocuk Kalbi' nden memnun kaldım. Mobilyanızı bakarken oda ölçülerinize göre bir iç mimar size neyin nereye konması gerektiği hakkında bilgi veriyor. Fazla para almak için mal satmaya da uğraşmıyorlar. Örneğin ben tam takım almak isterken iç mimar, şifonyeri alırsam odanın çok daralacağı yönünde beni uyardı. Mobilyalarda kullanılan boya zararsız, malzeme kaliteli ve sertifikalı, teslimat da tam gününde gerçekleşti.
Montaj elemanları da çok kibardılar. Benim yatağın konulacağı yer hakkında 2 kere fikir değiştirmeme karşın istiflerini bozmadan söküp taktılar.
Bebek mobilyası alacaklara duyurulur!!!

3 yorum:

Kadriye Açanık dedi ki...

Ben de bebek mobilyası bakıyorum uzun zamandır. Ama ufacık mobilyalar çok pahalı geldi bana. Sizin ki güzelmiş ne kadara almıştınız acaba?

Diyetisyen Serap Orak Tufan dedi ki...

Biz de aynı mobilyacıdan sipariş verdik. Hatta bu beğendiğiniz takımı almayı düşündük ama sonra başka bir modeli beğendik. Yakında ben de bloguma fotoğrafını eklerim :) Şu an 30 haftalık hamileyim 1 ay sonra teslim edecekler. Umarım biz de memnun kalırız :)

Zeynep Aşkın dedi ki...

hadi hayırlısı:)) kızımız 2*5 yaşında halen kullanıyoruz. Siz de iyi günlerde kullanın bakalım:))