4 Kasım 2010 Perşembe

E- BEBEK REZALETİ!!!

Bu blog pozitiftir bilenler bilir... Öyle boykot çağrıları-şikayetler-karalamalar yoktur. Ancak söz konusu olayın ucu benim minik sütlümün 4 saat kalmasına sebep oluyorsa en büyük karalamayı hakediyordur.

Daha önceki yazılarımda Ece'nin anne sütüyle beslendiğini ve anne sütünü biberonla almayı tercih ettiğini yazmıştım. Medela' nın elektrikli göğüs pompasını kullandığımı da...

Garanti kapsamında bozulan pompamı aldığım e-bebek mağazası, pompayı "fabrikası"na göndereceklerini, 30 gün içinde "cevap" geleceğini söylüyor!!! Şaka gibi, peki 30 gün ben ne yapacağım pardon! Israrlarımız sonucu en "ucuz" pompa -asla Medela'nın muadili değil- elimize tutuşturuluyor. Buna da şükür diyerek eve geliyoruz. Ece acıktı, ağlıyor, ben süt sağmaya çalışıyorum, o da ne? Pompa bozuk! Şaka gibi başlayan olaylar zinciri kabusa dönüşüyor...Ece ağlıyor, ben sinir küpüne dönüyorum... Tekrar arabaya atlayıp 25 km. yol katedip E-bebek cehennemine gidiyoruz.

Mağaza sorumlusu depodan 3 pompa daha veriyor, emzirme odasında deniyorum, 3' ü de bozuk!!! Hayır denemek istemesem tekrar 25 km. yol alıp bozuk pompayla karşılaşmam işten bile değil...

Israrla bozulan pompamın markasından istiyorum, mağaza sorumlusu benimle başa çıkamayınca İstanbul'daki müşteri hizmet yetkilisine havale ediyor, yanıt olumsuz.

Saçlarımın sinirden havaya dikilmiş vaziyette mecburen yeni bir pompa satın alarak mağazadan ayrılıyorum. Türkiye çapında yeni mağazalar açmaya devam eden E-bebek benden kocaman bir "SIFIR" alıyor.

"Müşteri memnuniyeti" ilkesini benimsemedikleri sürece de çok müşteri kaybedecekler gibi görünüyor.

3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bir tane müşterin gelmiş bir sorunla, alıpta incelemeden yenisini versen olmaz mı ..? Hem bu müşteriler büyük insan değil,müşterilerin en duyarlısı en hassası..
Bebeklere satış yapmak istiyorsan daha duyarlı olacaksın, bunun başka bir açıklaması yok bence de.
Haklısın. Hastalara ve çocuklara satış yapan şirketleri daha duyarlı olmaya çağırıyorum...
Bir sözüne de katılmıyorum, sorun varsa yazacaksın,günlükler iyi ve kötü gün dostudur.. :))

Zeynep Aşkın dedi ki...

Desteğin için teşekkürler Asortik krep, haklısın günlükler iyi-kötü günler için. İyiler beri kötüler geri yok, ne varsa o!

Hülya Mocanlı dedi ki...

E-bebek mağazalarından ben de alışveriş yapıyorum ama daha çok net üzerinden. Bazı kritik ürünler için istisna yapmaları gerekir sizi zor durumda bırakmışlar...