8 Kasım 2010 Pazartesi

E- BEBEK' TEN GERİ ADIM

E-bebek ile ilgili şikayetimi içeren yazının linkini facebooktaki E-bebek sayfasında paylaşmış, kendilerine de mail yoluyla link göndermiştim. Ertesi gün Alper'i aramışlar. Mağaza müdürü olduğunu söyleyen kişi, "Hemen gelin, paranızı iade edelim, ben orada olsaydım böyle bir şey katiyen yaşanmazdı" demiş. Alper gitti, paramızı iade ettiler.

Aklıma şunlar takıldı,
1-Benim böyle bir blogum olmasaydı ve o yazıyı yazmamış olsaydım da para iadesi yapılacak mıydı?
2-Kurumsal bir şirketin böyle bir durumla ilgili ortak bir uygulaması olması gerekmez mi? Sesi yüksek çıkan kişi mi kazançlı çıkacak?
3-Benim yerimde gariban biri olsaydı ve 2. pompa alacak parası olmasaydı, yüzüne bakarlar mıydı?

Sonuç itibariyle bozulan pompamın yerine yenisini vermiş gibi oldular. Biz fazladan toplamda 60 km. yapmış olduk (Mağazadan verdikleri bozuk pompayı geri götürüp eve dönmek 30 km.+para iadesi için 30 km.)

O gün mağazada saçlarım havada döktüğüm dil+yaşadığım stresin tabii ki bir bedeli yok...


Neyse... Bu uygulamaları genele yayılır umarım. Gelişmekte olan bir kurum için olumlu bir olaylar zincirini başlatmaya vesile olmuşumdur da bundan böyle emziren hiçbir anne zor durumda kalmaz diyerek son noktayı koyuyorum.

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bu durumlar için kurumsal bir yaklaşım olması gerekir ama bu ülkemizde uygulanıyor mu ..? Hayır.
Yine de bence sessiz kalmayacaksınız.
İyi ki bloğunuz var :)

Ebru dedi ki...

Hmm ilginç olmuş gerçekten. Blogların gücü işte, sevindim hiç değilse paranızı almışsınız.