23 Kasım 2010 Salı

GAZLI BEBEK

Genel olarak sakin bir bebek tablosu çizen Ece' miz bazen çıldırıyor. Öyle bir çığlık atıyor ki titreşimle yansıtma özelliği olan saatimiz kendiliğinden çalışıyor.

Sebebi gaz. Genelde sabah 6 dolaylarında başlayıp 8 civarı son buluyor. Sabah 8.30 gibi mışıl mışıl uykuya dalan Ece' yi yatırıp kahvaltı eden ben, güne bir hayli erken başlamış oluyorum.


Neyse bu düzene alıştım artık. Beni üzen bebeğimin canının yandığını bilmek ve elimden pek de bir şeyin gelmemesi. Ece'yi dizime yatırıp sırtını ve poposunu sıvazlıyor, şayet yeni emmediyse karnına masaj yapıyorum. Bazen de Alper' in kollarında evi tavaf ederek rahatlıyor. Ancak bu düzeni değiştirecek bir video izledim sanırım. Bir gaz çıkarma masajı var ki gazla beraber bebeğin canını da çıkarması mümkün görünüyor. Laf aramızda ben azıcık hafifletilmiş şeklini uyguladım ve sonuç inanılmaz! Bir mucize ile her harekette bir pırt!


Şahsen bir pırtlama beni ancak bu denli mutlu edebilirdi:) Şimdi bebiş rahat rahat uyuyor. Masajı merak edenler buraya!!!


3 yorum:

Zeugma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeugma dedi ki...

Yahu, gaz yorumumu gidip mercimeğin altına yazmışım...
Off..Gidip biraz dinlenmeliyim :(

Zeynep Aşkın dedi ki...

Sevgili Zeugma,
Öncelikle konu ile ilgili-ilgisiz hiçbir yorumu silmediğimi, elimden geldiğince de cevap yazmaya çalıştığımı belirtmek isterim.
Ece' ye anne sütünden başka bir şey vermiyoruz. Rezene-anason karışımını ben içtiğim için sütten ona da geçer diye düşünüyorum.Zaten sütüm de rezene kokuyor:))

Paylaşımın için teşekkürler.