8 Kasım 2010 Pazartesi

Nights in Rodanthe


"Hayatta ikinci bir şans için asla geç değildir." Filmin mottosu bu, ancak beni tam kalbimden vuran bu anafikir değil, filmin çekildiği mekan olmuştu.


Dün tesadüfen Moviemax Premier' de rastladım 2008'de sinemada izlediğim bu filme. İlk sahnesi filmi hatırlamama yetti de arttı bile.


Ölmeden önce mutlaka görmek istediğim; o mavi odada uyumak istediğim bir yer.


Neresi araştırma fırsatım olmadı fakat ABD' deki o upuzun okyanus kenarı ve denizin içindeki o otel...



Merak edenler tam şuraya bir tıklayıp fragmanı izlesinler, ama bununla yetinmesinler, filmi de bitirip öyle karar versinler...



3 yorum:

Ceylan dedi ki...

Kuzey Carolina da çekilmiş bu film. Biz de izledik daha önce Murat'la. Hatta onun Amerika'da çalıştığı parkın yakınlarındaymış sanırım...
Biraz kasvetli bi filmdi, tam kış filmi. Uzan kanepeye, çek battaniyeyi üstüne tarzı:)

Murat dedi ki...

Bir daha bize geldiginizde Rodanthe in resimlerini gosteririm. Ne cabuk unuttun benim oralarda calistigimi canim kardesim:)

Zeynep Aşkın dedi ki...

Aman abiciğim unutur muyum hiç ama Rodanthe olduğunu bilmiyordum. O zaman berabercene gideriz kalırız gezdirirsin eski Rodanthelim benim:)))