30 Kasım 2010 Salı

TCHİBO' DAN KUZU KEK

Bu aralar şeker hamurundan kurabiye yapmaya sarmak üzereyim. Malzemeleri internet üzerinden tamamlıyorum. Harf baskı setini almak için Tchibo' nun internet sitesinde gezinirken bu kuzu şeklindeki kek kalıbını da sipariş vermiştim.

Kek kalıbıyla beraber, kalıba uygun bir tarif de geldi. Hemen denedim. Tariftekine ek olarak kuru üzüm de kattım. Üzümün biri git, kuzunun gözüne denk gel! Cuk oturdu yani:))
Sonuç başarılıydı. Kuzuyu yedik bitirdik. Normal bir kek boyutunun neredeyse yarısı kadar oluyor. Zaten yaptığım kekler 2. gün bitmediyse sürünmeye mahkum oluyorlardı. O açıdan boyutun küçük olması mantıklı geldi.


Çocukları oyalamak için, ya da doğum günlerinde, bir davete giderken götürmek için de eğlenceli bir şekli var bu kekin. Biz çok sevdik...

1 yorum:

Ceylan dedi ki...

çok sevimli.
ben de kurabiye yaptım dün gece, işe de getirdim bayıldı herkes:)
tchibo kurabiye kalıplarından aldım ben de...ama küçükler, şeker hamuru kaplamada işe yaramaz..daha büyükler gerek...