31 Aralık 2010 Cuma

KAL 2010!

"Git 2009" demiştim bir önceki yeni yıl yazımda. Acaip şeyler yaşamıştım, dünyayı ve hayatımı bir çuvala koyup en yakın duvara fırlatma isteği haiz olmuştu içimde. Ama 2010 öyle mi? Asla!!!

Sevgili 2010 ilk günlerinde minik meleğimi müjdeledi bana. Sonra 2010 da tanıdığım insanlar, giriştiğim işler hep olumlu sonuçlar doğurdu. Herşey yolunda gitti yani.


İşte tam da bu yüzden gitsin istemiyorum 2010. Havada günlük güneşlik mübarek 31 aralık değil de 31 mayıs sanki!!!


Neyse kısa keserek 2011' e bir kaç mesaj yolluyorum; Uğursuzluk yapma, uyumlu ol, tatlı tatlı konuş sen bilirsin de!


Acilen kaçıyorum hindiyi fırına vermem lazım.


İyi seneleeeer!!!!


2 yorum:

Zeugma dedi ki...

Minik kızınla birlikte şahane bir yıl geçirmeniz dileğimdir.
Sağlık, huzur ve mutlulukla..
İyi seneler!

Zeynep Aşkın dedi ki...

sağol zeugmacığım. Aynı dilekleri senin için de diliyorum, kendim için ne istiyorsam, senin için de istiyorum!