12 Aralık 2010 Pazar

LAZANYA

Tadı hala damağımdayken paylaşmak istedim. Dün lazanya pişirdim. Açlıktan gözüm kararmaya başlamıştı bu yüzden fırından çıkar çıkmaz mideye indirmiştim. Bugün dinlenmiş şekilde ısıtıp yiyince daha çok hoşuma gitti.

Şimdi lazanya hakkında birkaç ipucu;

Marketlerde genelde Barilla marka satılıyor. Ben başka marka denemediğim için diğerlerini bilemeyeceğim fakat barilladan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Yapılışı kutu üzerinde mevcut, aynen uyguladım, falso vermedi.

Beşamel sos için evde Knorr' un hazır paketi vardı, onu kullandım. Ancak siz siz olun lazanya yaparken beşamel sosunuzu çok daha sıvı tutun. Normalde 750 ml. süt kullanılırken ben 1,5 kiloya yakın sütle pişirdim.

Ayrıca çok açken yapmayın, çünkü asıl lezzeti fırından çıktıktan 30 dk. sonra oturuyor, dayanamayıp mideye indirirseniz benim gibi, yana yana ne yediğinizi fark edemeyebilirsiniz....


Ne pişirsem diyenlere duyurulur....


Hiç yorum yok: