4 Aralık 2010 Cumartesi

TATLI TATLI KURABİYELER YAPTIM

Evlilik yıldönümümüz münasebetiyle düzenlenen şenliklerin bir ayağı, sabah kahvaltı masasını sürpriz bir şekilde süsleyen kurabiyeler olacaktı ki Alper, vakitsiz bir yıllık izin alınca planlar alt-üst oldu, kurabiyeler -sürprizi kaçmasın diye- ışık hızıyla daha erken yapıldı. Kurabiyeler erken yapılınca, kutlamalar erken başladı, gördüğünüz kurbiyelerin yarısı mideye indi.

Blogu takip edenler Loli' nin Kurabiye Fabrikası ve Ece' nin doğum kurabiyelerinden haberdardırlar.

Cabbar kızlar Gökçe ve Ceylan Loli ile kurabiye yapmayı öğrendiler, bana da tarif ettiler. Ortaya bu güzeller çıktı...

Tabii ki benimkiler ekstra amatörce, yaratıcılıktan epeyce uzaklar. Ancak tatları güzel oldu. Birazcık daha profesyonel kalıplara ihtiyacım var sadece. Artık özel günlerde bol bol yaparak kendimi aşarım diye umuyorum.


Nazı geçen arkadaşlarımdan sipariş de alabilirim:))

3 yorum:

aslı dedi ki...

tebrik ederim,nice mutlu sağlıklı senelere,kızınız ECE en güzel hediye oldu bu sene ki kutlamalara....

yasemin dedi ki...

tarifini de yazsaydınız keşke...çok güzel görünüyorlarda.

Zeynep Aşkın dedi ki...

Sevgili aslı teşekkürler. ece hayatımın armağanı bana kutlama falan hikaye onun yanında...
Yasemin hanım, tarifi yazmadım bilhassa, çünkü loli kurabiye kursunu ücretli veriyor ve tarif kendisine ait. emeğine haksızlık etmek istemedim. fakat herhangibir kabarmayan kurabiye tarifi ile de uygulanabilir bu şeker hamurları. şeker hamurunu parmağınızla ıslatıp yapıştırıyorsunuz. fazla da bir numarası yok aslında...