15 Şubat 2011 Salı

BİZE DE BİR DOKTOR HOUSE LAZIM!


Tam bir haftadır kafam çok meşgul. Babamın teşhis konulamayan sağlıK sorunu yüzünden elimiz kolumuz bağlı, neşemiz yok, zihnim bulanık, hiçbir şeye tam konsantre olamıyorum. En fazla internet başından son çıkan tahlil sonuçlarını inceleyip anlamlandırmaya çalışıyorum. Mikrobik birşey olabilir kaygısıyla yanına da gidemiyorum.


Bugün taburcu oldu hastaneden ama beni tatmin eden bir cevap bulamadık ağrılarına. Asıl inceleme araştırma süreci bundan sonra başlayacak sanırım.


Böbrek taşı, mide kanaması, bağırsak iltahabı, dizanteri... Doktorların olası teşhisleri bunlar ancak kesin budur diyemiyorlar.


Doktor House bi el atsan bu tarafa?

2 yorum:

Zeugma dedi ki...

Geçmiş olsun...

Doktorlar en küçük bir hastalıkta bile teşhis koymadan önce ellerine geçecek tahlil sonuçlarına, raporlara bakmadan konuşmuyorlar.
Bekleme sürecinde de hasta ve yakınları bu ruh haline giriyor.Hep yaşıyoruz bunları.Dolayısıyla senin yaşadıkların da normal.

Olası teşhislerin hiçbiri tedavisi mümkün olmayan bir hastalık değil...
Lütfen rahat olmaya çalış..
Acil şifalar diliyorum...

Zeynep Aşkın dedi ki...

Sevgili Zeugma,
Şuanda doktorların elinde 7 gün boyunca yapılmış kan, idrar, gaita tahlileri, 4 kez çekilmiş ultrason ve tomografi görüntüleri mevcut. Ne olduğunu anlamak için bi ameliyat edelim bile dendi fakat tabii ki istemedik.

Dediğin gibi çaresiz birşey olmasın da...
Teşekkürler.