7 Nisan 2011 Perşembe

Hangi süt pompası?

Ece' nin ana gıdası anne sütü olmaya devam ediyor ve ben gittiği yere kadar götürmeye kararlıyım. Bu süreçte Medela mini pompamla yaşadığım sorunları takip edenler bilirler; bilmeyenler şuraya ve şuraya lütfen.

İkidebir bozulan, bununla beraber benim de sinirlerimi bozan medela pompam hala daha tamirde. E-bebek tamirdeki gelene kadar bana aynı markanın yedeğini verdi. İşi şansa bırakamazdım, bir adet de yeni ve farklı bir marka aldım. Weewell marka süt pompamın en önemli özelliği Medela' dan çok daha sessiz olması ve motorunun pompadan uzakta olması, böylece olası motora süt kaçma riski sıfırlanmış oluyor. Şimdi iki pompam var. Ama yeni alacaklara tavsiyem farklı pompalama ayarları bulunan ve pille de çalışma kabiliyeti olan Weewell. Sağdığınız sütün ısısını koruması için gerekli bir materyal olan termal çanta da hediyesi.


Hiç yorum yok: