2 Nisan 2011 Cumartesi

SUADA

İstanbul' a uzun zamandır sadece ve sadece "kendim" için gitmediğimi farkettim yoldayken. Böyle hissettikten sonra, koltuğuma daha bir yayıldım, müziğin sesini biraz daha açtım. Önümde 6,5 aydır istediğim tüm yazıları okuyamadan bir kenara fırlatılmış haftasonu gazetem; ben boş boş bakmayı seçtim pencereden. Aralık ayında kardeşler bir arada olsun diye Grupanya'dan alınmış Suada' da kahvaltı fırsatımızı ertelemiştik durmadan, Ece azıcık büyüsün, oturmayı öğrensin, e havalar da düzelsin derken derken bir de baktık fırsat tarihi kaçmak üzere, tam da arabamızı satmışız, yeni siparişimiz henüz gelmemiş, hava da mübarek sanki gök delinmiş...demedik, çıktık yola, Suada'da kardeşler hepbirarada, yedik, ama daha çok söyledik birbirimize birşeyler. Sonra özlediğim Beşiktaş'ta bir kaç pasaj ve kitapçı turu, hastası olduğum birkaç defterin çantaya atılışı ve...yine bizim köydeyiz. İstanbul çok şey demek benim için ve biz İstanbul' dan kaçış planı yapanların aksine, bir gün orada kuracağımız hayatın hayali peşindeyken bile, dönünce bizim köye ve girince 4 mevsim tatil köyümüzün kapısından içeri içimde bir huzur, anlatamam,


Yağmur yeni dinmiş, mis gibi biçilmiş çimen ve çam ağaçlarının kokusu, bi de evde bekleyen ece kokusu, koştum geri dönerken... Not; Grupanya'dan çekinerek aldığım ilk fırsattı bu...Okuduğum bazı yorumlar bu tip fırsatlar için verilen hizmetin kalitesiz olduğu yönündeydi.Galatasaray adasının Gbalık restorantında verilen kahvaltı bence güzeldi, asya ve avrupa kıtalarının ortasında, muhteşem boğaz manzarasındasınız, dolayısıyla yemeklerle değil manzara ve sohbetlerle ilgilendim daha çok. Ama doymadan da kalkmadık. Hatta malzemelerin bir çoğu arttı. Garsonlar hızlı ve yardımcı olmaya çalışıyorlardı -kalabalık olmasına rağmen- Bu bilgiler ışığına, tavsiye ederim.

5 yorum:

mine dedi ki...

suadayı görüyoruz hep köprüden geçerken, şimdi grupanyadan fırsat kollayalım bari.

gamze dereli dedi ki...

alttaki fotoya bayıldım, orada yaşıyorsanız bir cennete benziyor, istanbul hayali kurmayın bence:)

Zeynep Aşkın dedi ki...

Mine, ben de aynı durumdaydım gerçi köprüden geçerken gördüğüm bir çok yerde var gözüm..
Gamze hanım, evet bizim ev yolumuz bu, uzun yürüyüşler yaptığımız, yeşillikli bir yer, amaa istanbul da bir başka yine de seviyorum buraya dönüşleri.

Zeynep Aşkın dedi ki...

Uzun zamandır "yorumsuz" kalmıştım, oh keyfim yerine geldi, tamam ben de ihmal ediyorum burayı ama ben ettim siz etmeyin, yorumsuz komayın beni.)

Ceylan dedi ki...

şablon cok daha iç açıcı olmuş diğerinden, güle güle kullan:)