2 Mayıs 2011 Pazartesi



"Kraliyet düğünü" mü?!!? -"Banane yaaa beni zerre kadar ilgilendirmiyor, amma da abarttılar..." derken sabah twitterda Yılmaz Özdil' in bile geyik çevirdiğini görünce bu konuda azıcık tırsmıştım. Sonra cuma günü tv' yi hiç ama hiç açmadım. Taa ki 4 km. yürüyüş, Ece' nin banyosu, maması derken akşam haberlerinde Kate Middleton' ın o zarif görüntülerini görene kadar. Sonra hızlı bir zapping turuyla tüm haberlerde kraliyet düğünü tarandı.




Sonra haftasonu sırasıyla CNN Türk, BBC entertainment ve pazar sabahı 5.45 te uyanan Ece sayesinde 6.30 da kahvaltı ederken bulunca kendimi son olarak BBC türkçe de düğünün belgeselini izledim de izledim.


En sonunda Alper "sen daha güzelsin" demek suretiyle bu düğüne; ziyadesiyle de hatuna olan hayranlığıma bir son vermek istedi:))


Şimdilik düşes olan İngiltere Kraliçeliği' ne aday bu hanım kızımızın takılarındaki, makyajındaki ve saçlarındaki sadelikti onu bu denli özel kılan. Nitekim esmer Türk kadınlarının sarı saç takıntısı, tombik ve yere yakın bayanların kabarık gelinlik sevdası, kuyumcu soygunundan yeni çıkmış ta kaçıyormuş izlenimi veren takalım da takalım dost düşman çatlasın hareketlerinin yaygın olduğu ülkemde Kate' i anlamakta zorlanan bir çevre vardır mutlaka.


O çevre şunu da bir düşünsün: Monarşi ile yönetilen İngiltere' deki demokrasinin ülkemizdekinden bin kat daha fazla olduğunu düşünüyorum. Kraliçenin torunları askerliklerini Afganistanda yapıyor, Alaska' da gönüllü çalışıyorlar. Başbakan çocuklarını özel okula gönderdi diye halk tarafından protesto ediliyor, bunun sonucunda çocuklar devlet okuluna geçiş yapmak zorunda kalıyorlar. Bilinçli bir halk yönetim şeklinden daha mı önemli? Sonuç yine eğitime çıkıyor. Sonuç olarak modern çağda kral adayı damarlarında "mavi kan" akmayan bir kadınla hayatını birleştiriyor.




Çin' de de çakma kraliyet düğünleri revaçtaymış. 7000 doları bastıran kralla kraliçeye dönüşüveriyormuş. yakında bize de sıçrar mı dersiniz?





Hiç yorum yok: