7 Haziran 2011 Salı

DENİZ YILDIZI PLAJI

İzmir yarımadasında bir sürü gizli cennet var. Demircili Köyü' ne bağlı Deniz Yıldızı Plajı bunlardan bir tanesi. Özel bir koyda olan bu plaj sit alanı olduğundan yapılaşma da yasakmış. Minik bir iskelesi, berrak ve buz gibi suyu var. 30 Mayıs' da yalnız 3 çocuklu bir ingiliz aile ile biz vardık plajda. Yüzerken parmak uçlarım uyuştu soğuktan.

Bir de bir macera yaşadım ki sormayın. Buz gibi suda flipper misali özgürce dalıp çıkarken birden şezlongdaki Alper ve turist aile tayfası bana el kol işareti yapıp bağırmaya başladılar. Bu arada denizde yüzen bir tek ben varım. Şimdi soruyorum siz olsanız ne düşünürsünüz?

Eyvah dedim köpekbalığı mıdır nedir, bende bir panik son sürat yüzmeye çalışıyorum kıyıya. Sonradan anladım ki İngiliz veledi oltasının ucunu benim iskeledeki terliğe takmış, terlik kendini egenin serin sularında bulmuş, yüzen aylak ben olduğumdan da terliğimi kurtarmam için seslenmişler bana. Hep beraber güldük sonra ama yaşadığım stres yetti bana:)




Plajı işleten bayan çok nazik, yiyecekleri kendileri yapıyorlar. Bira-patates kızartması-tost vee yaprak sarması yedik. Sarma müthişti. Boxer bir de köpecikleri var. Bakışlar yakıyordu boxer' ın. O beni kesti ben onu uzuuun uzun...


Demircili köyüne kadar yol güzel ama son 100 metrede kendinizi dakar rallisinde sanabilirsiniz. Yolu düzelttirmeyi düşünüyorlar mı diye sorunca ilginç bir de cevap aldık, efendim 4x4 ' leri ile teşrif edenler çokmuş buraya ve onlar bundan zevk alıyorlarmış. Ee bu da bir yaklaşım tabii ki:))


Üzerimdeki turuncu elbiseyi de orada unutmuş bulunuyorum. Ama saklamışlar, kısmetse bir sonraki gidişte alınacak.


Deniz yıldızı plajı sezon haftasonlarında yoğundur sanıyorum ama şu mevsimde tadından yenmez...


3 yorum:

Ceylan dedi ki...

Denizyildizlari var mı merak ettim, çok severim ben... Bı de Ece nin triplerini anlat biraz, napti deniz kum görünce falan... Bı de daha çok foto lütfen ;)

Zeynep Aşkın dedi ki...

Denizyıldızları vardır kesin ceylan süper bir koydu ama denizi o kadar soğuktu ki fazla dalamadım. Bu plajda kum yoktu taşlık bi yer. Ama ılıksu diye süper bir yere gittik 2 gün ece arabasındaydı hep, kumda olsa biliyorum ki kumları ağzına atardı, ılıksuda kişiye özel termal havuzlar var oraya soktuk suyu sıcaktı çok hoşuna gitti. Güneşi sevmiyo ama bizimki...

Ceylan dedi ki...

Bıraksaydın yansaydı totosu sıcak kumlarda:) iyi olmuş soğuk suya sokmadiginiz...güneşi de sever belki sonra, kıs bebeği ancak bu yaz alışacak bu kadar güneşe...