9 Eylül 2011 Cuma

6. HASTALIK

Ece' nin sevgili azı dişleri;



Sizin günahınızı aldık çok özür diliyoruz. Gerçi "diştendir bu ateş" dediklerinde "ben diş göremiyorum" dedikçe Alper' de dahil, nasıl göremiyorsun doktor gördü falan diye çamur atmaya çalışsalar da sizden hiç şüphe etmemiştim. Nitekim ana yüreği haklı çıktı. Ecemiz virüs kapmış. Herpes ailesinden roseala infantum adlı virüsün sebep olduğu bu hastalık, 3-4 gün süren sebepsiz yüksek ateşle başladığından teşhisi de kolay olmuyormuş. 3-4 günün sonunda baş ve vücutta başlayan bastırınca solan pembe renkli bir döküntü ortaya çıkıyor. Ateş artık kalmıyor ve döküntüler de 3-4 gün içinde kendiliğinden geçiyormuş. Daha fazla uzman bilgisi için şuraya bir tık. Ateşlendik, döktük bugün 6. günümüz artık geçiyor.



Tedavisi yok. Daha çok 6 ay -- 3yaş arası bebeklerde görünüyor ve tek tehlikesi yüksek ateş.



Ve bu aralar fena salgınmış, bebeklilere duyurulur..


2 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Herpes, Rota hepsi bizden uzak olsun.

Hastalık çeker anne Çiğdem

keyf_i sibel dedi ki...

bizde azı dişi dedik aynen.bayram olduğundan döküntüler zamanı ancak doktora gidebildik o zamn teşhis edildi.ben o ne ya dedim.aşısı yokmuydu falan.ama bitmiş bile:)