2 Ocak 2012 Pazartesi

SecReT

Blogumun adını değiştirince bir nevi "secret" mı yapmış oldum bilmiyorum. "Tatil Tadında Hayat" dedim dedim, bir türlü çalışamıyorum. Çalışmaya başlayacağım, bir yılı kesintisiz tamamlayacağım bu sefer diyorum, olmuyor. 2009' dan bu yana her sene hamile kalan ben ve bedenim tebrikleri hakediyor kanısındayım.



Hal böyle olunca evde geçirdiğim zamanlar arttı. Baby TV ve Baby first' ten allah razı olsun, Ece başka türlü yemek yemiyor. Ben de zaten yemek yedirirken izlediği için başka zaman TV izlemiyorum.


Ancak şimdiki haber bir başka. Üstün Dökmen Star TV de bu haftadan itibaren her gün saat 14.00 de program yapmaya başlıyormuş. Ev kadınlarının %30' u izlese Türkiye' de büyük bir dönüşüm yaşanabilir. Bu haber beni çok mutlu etti.


Desperate Housewifes' ın son sezonu başladı başlayalı bir bölüm bile izleyemedim. Saati denk gelmiyor. Salı geceleri 20.00 evin en civcikli anları.


Ancak Dexter' ı hiç kaçırmadım. Onun da son sezonu CNBC-e De 23.00' de. Ece uyur, anne yatağa kurulur. Ailemizin katili zaman zaman uykumu kaçırsa da vazgeçemiyorum kendisinden. Ha bir de Alper'in beni şiddetle kınadığı Feriha'm var. Ne yapalım insanın arada bir düşünce düğmelerini kısması gerek değil mi?


3 yorum:

tuğce dedi ki...

o feriha cılgınlıgı malesef bendede var zeynep :)

Zeynep Aşkın dedi ki...

bu haftayı iple çekiyorum:))

oceanandpalmtree dedi ki...

Feriha deliliğinin bir ucuda bende geçen hafta izleyemedim çıldıracak gibi oldum Dexterı 1-2 sezon takip edebildik çok sevmemize rağmen ucunu kaçırdık maalesef birde benim true blood ım var bilirsin vampirlere olan düşkünlüğümü ....