1 Şubat 2012 Çarşamba

İKİSİ BİRARADA

Eveeeet doğum geldi çattı. Zaman çabucak geçti. Bugün 1 şubat. Yarın Cemre hanımla tanışacağız.



Bu arada blogumun yeni adını deklare ediyorum; "İkisi Birarada" Nescafenin sevdiğim biçimidir. Ve şimdi hayatımın özeti olacak. Ece ve Cemre yani. İkisi. Haberler sanırım daha çok onlardan olacak bir müddet.


Düzenimiz oturana kadar, ufak bir ayrılık, yine de interaktif bir anne olmaya çalışacağım söz.


Şimdiki tek endişem Cemre' nin sağlıkla ağladığını duymak, yüzünü görmek, o da yarın bu saatlerde olmuş olacak.


Sonrası zevkli. Emzirmek, tebrikleri kabul etmek, dinlenip iyileşmek.


İyi dileklerinizi bekliyorum...


4 yorum:

Ceylan dedi ki...

Heyoo, benim pıtırdağın arkadaşı geliyo... ilk fotoğrafını çekip yollayın bana yarın:)

Pelin dedi ki...

Çok sevindim Zeynepçiğim. Sağlıkla bebeğini kucağına almanı dilerim. Haberini heyecanla bekliyorum.
Sevgiler, selamlar.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne güzel bir haber.
Allah tamamına erdirsin.
Sıkıntısız,problemsiz gelir yeni kız inşallah.

Fotoğraf bekliyorum.

Meraklı anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun.
Sağlıkla.

Sevinçli ve ikinciyi isteyen yaşlı anne Çiğdem