6 Nisan 2012 Cuma

EVDE SESSİZLİK...İNANAMIYORUM:)

Ece bakıcısıyla parka gitti. Cemre de uyuyor. Doğumun üzerinden 2 ay geçti ilk kez evde sukunet hakim. Bir ara kafama huni takmama az kalmıştı hani. Demek ki böyle anlar da olabiliyormuş iki küçük çocukla.


Kıssadan hisse çıkarılacak dersler;


Madde 1. Dadılar candır.

Madde 2. İki ya da daha fazla çocuk mu istiyorsunuz? Aralarında en az 4 yaş olsun, hadi bilemedin 3. Birini kreşe kışkışlayıp sonra yapın ne yapacaksanız.

Madde 3. Aile de candır. Şu sıralar annem olmasa ne yapardım bilemiyorum.

Madde 4. Kolik ilacı Sab simplex' dir. Bizim Cemre' yi %50 o rahatlattı. Ha bi de çingene beşiği, kolik cd'si ve mutfak aspiratörünün de hakkını yemeyelim.

Madde 5. Kilolu anneler doğumun üzerinden 2 ay geçti mi? O halde tıkınmayı bırakın, normal yemeye dönün ki bol emzirirken kilolar da gitsin. -Bu taş kendime-

Madde 6. Çikolatalı gofretleri dün bitirdim, rahatladım, pişman değilim.

Madde 7. Evde olmak iyidir. Bu yoğun tempoda ikiye bölünmeyin, işi erteleyin. Mesela ben:)) Eylülde başlayacak olmanın dayanılmaz hafifliği...


Şimdilik bu kadar. Cemre gibi huysuz olsaydı Ece de, 2. ye cesaret edemezdim herhalde, koliksiz bebekler diliyorum herkese, azıcık kafamı dinlemek için kaçıyorum izninizle...


Hiç yorum yok: