16 Mayıs 2012 Çarşamba

GÜZELLER İÇİNDEN SENİ SEÇTİM!

İnternet üzerinden alışveriş benim için vazgeçilmez. Hem oturduğumuz yer itibari ile herşeye ulaşamayabiliyorum hem de zaten şu sıralar evden çıkma amacım çocuk parkından öteye geçemiyor.

E-bebek,unnado, trendyol ama en çok limango, markafoni' ye bakmadan gün geçirmiyorum gibi bir şey.

Peki hangi siteye nasıl güveneceğiz? Özellikle de şu günlerde pıtırcık gibi çoğaldıkları düşünülürse güvenlik sorunundan tutun da vakit kaybı ve mailbox' ın bir sürü ıvır zıvırla dolmaması için yeni bir siteye şüpheyle yaklaşıyordum.

Ancak Demet Akalın ve Hande Yener' li reklamlarından sonra Morhipo' ya üye olmuştum. Girip bakmışlığım yoktu. Geçenlerde hesabıma 15 lira yüklemişler, vesile oldu Ece' ye Puma' dan bir spor ayakkabı kaptım. Bana 30 liraya geldi, hem de 2 gün sonra kapımdaydı. Yürüdükçe ışıkları yanıp sönüyor, süper bir şey.
Limango ve diğer sitelerde ürünü aldıktan 10-20 gün sonra ancak elinizde oluyor, bazen ne aldığımı unutuyorum ya da hevesim kaçıyordu beklerken. Morhipo' da kampanya bitimini beklemiyorsunuz üstüne üstlük ürünün elinizde olacağı tarihi de veriyorlar.

Bugün bir converse sipariş ettim, yarın elimde olacak mesela:))

İade süreçleriyle ilgili bir tecrübe yaşamadım henüz. Ama morhipo' yu sevdim. Artık limango, markafoni out, morhipo in bende...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

That is a very good tip especially to those new to the blogosphere.

Short but very accurate info… Many thanks for sharing
this one. A must read article!
Also see my web page > GFI Norte