23 Ekim 2012 Salı

WORKING MOTHER

Bir sürü anne-çocuk dergisi var biliyorum. Bir çoğunu aldım, okudum. Daha önce bebek bakımı konularında birçok kitap da hatmettiğimden neredeyse tüm dergilerde bir bilgi yanlışlığı buldum, önce dergilerden sonra kendimden soğudum.

Şimdi dolu dolu, her sayfasından birşeyler öğrenebileceğim bir dergi var artık hayatımda. "Working Mother"yayın hayatına başladı çok şükür. Zaten bir kaç aydır internet üzerinden takip ediyordum ve ilk sayısı da bugün elime geçti. Öğlen uykumdan vazgeçip bir çırpıda okumaya başladım. Ancak diğer anne-çocuk dergileri gibi bol görsel az malzeme yok, bitiremedim, aldım kolumun altına içime bir yazma isteği peydahlandı oturdum bilgisayar başına.

Mesela şu sıralar sık duyduğum "Pinterest" de ne ki acep diye düşünürken bir baktım derginin teknoloji sayfası var açıklamışlar. Tez zamanda  bir pinterest hesabı açıla.  Hayatın içinde yaşayan bir anne olmak zor evet, editörün giriş yazısının finali de vurdu beni kalbimden; "sağlığımıza ve güzelliğimize özen göstereceğiz, modaya uzak kalmayacağız, teknolojiyi de takip edeceğiz...Kısacası üretime katkı sunan anneler olarak hayatı paylaşacağız, birbirimizden ilham alıp, birbirimize destek vereceğiz."  Allahım kafamdan geçenleri düşünen bir başkası daha var:))

Bennu Gerede röportajı da süperdi sanki bizi tarif etmiş: "düzenli ve minimalist bir ev mi? tabii ki hayır, dağınık ve yırtık koltuklar!" çok rahatladım doğrusu yeni koltuk takımı hayalimi de ertelemeye karar verdim.
Hele annelerin bebekleriyle gidip rahatça emzirebilecekleri bir sinema mı varmış? Kafamda ışıklar çaktı... Bu ve benzeri bir sürü yeni haber var bu dergide...

 App Store' dan Amerika yayınlarının uygulamasını indirmiştim. Şimdi acilen Türk versiyonunu da bekliyorum, yetkililerine duyurulur.

1 yorum:

Ece K. dedi ki...

Çok teşekkürler :)
- www.workingmother.com.tr